Jäsenasiat

Jäsenmaksu 2024 – eräpäivä 15.03.2024

Huom! Käytä maksaessasi viitenumeroita. Jos maksat useamman eri jäsenmaksun älä käytä viitenumeroa vaan kirjoita viestikenttään mitä maksat.

• Varsinainen jäsen 30 € – viite 1229
  • Perhejäsen 15 € – viite 1232
  • Nuorisojäsen (alle 15-vuotias) 10 € – viite 1258
  • Pentuejäsen (kasvattaja ilmoittaa) 10 € – viite 1245
  • Liittymismaksu 0 €

Yhdistyksen pankkiyhteys

Pöytyän OP FI92 5380 0820 0027 22

Liity jäseneksi

Yhdistyksen jäseneksi ovat tervetulleita kaikki hollanninpaimenkoirista kiinnostuneet. Voit liittyä jäseneksi täyttämällä oheisen hakemuksen ja lähettämällä sen jäsensihteerillemme. Jäsensihteeri toimittaa jäsenhakemukset hallituksen käsiteltäväksi kerran kuussa.

Jäsenmaksu tulee olla maksettuna jo jäsenhakemusta jätettäessa ja kuitti maksetusta jäsenmaksusta tulee olla liitettynä jäsenhakemukseen.

Kasvattajan ilmoittamaa pentuejäsenyyttä voi hakea vain henkilölle, jolla ei ole voimassa olevaa muuta jäsenyyttä yhdistyksessä. Pentuejäsenyys on voimassa ilmoitusvuoden ajan ja muuttuu pentuejäsenen näin halutessa varsinaiseksi jäsenyydeksi seuraavan vuoden alusta alkaen (ilmoitettava erikseen jäsensihteerille). Myös pentuejäsenyyshakemuksen liitteenä tulee olla kuitti maksetuista pentuejäsenmaksuista.

Kun jäsenyys on kunnossa, voit laittaa liittymispyynnön vain jäsenille tarkoitettuun Facebook-ryhmään.

picture_as_pdfJäsenhakemuspicture_as_pdfPentuejäsenhakemus

Kasvattajan ilmoittaessa pentujen omistajat jäseniksi tulee käyttää pentuejäsenhakemusta.

PDF-tiedostojen lukemiseen tarvitset Adobe Acrobat Reader -ohjelmaa. Sen voit ladata ilmaiseksi Adoben sivuilta.

Osoitteenmuutokset

Jos yhteystietosi muuttuvat, muistathan ilmoittaa siitä jäsensihteerille sähköpostitse.

Yhteys

Katariina Granqvist,