Myyntiartikkelit

Yhdistyksen tuotemyynti

Vanhoja Holsku-lehtiä

Yhdistys myy edellisten vuosien Holsku-lehtiä.
Hinta: 0,50 € + postimaksu.

Helsitar

Helsitaren kautta on mahdollista tilata treeniliivi tai treenitasku omien värimieltymysten mukaan. Treeniliiviin on mahdollista saada Suomen Hollanninpaimenkoirat ry:n logo tai kuvabrodeeraus. Treenitaskuun on mahdollista saada logo. Huomioithan kuitenkin, että logo ja kuvat on tarkoitettu vain yhdistyksen jäsenille (jäsenyys tarkistetaan).

Tilaus tapahtuu sähköpostitse normaaliin kappalehintaan. Paketti ja lasku tulevat suoraan kotiin ilman välikäsiä. Tarkemmat tiedot: www.helsitar.com

Lisätietoja voit kysyä myös yhdistyksen tarvikemyyntivastaavalta.

Painatusten hinnat:

• Yhdistyksen logo treeniliivin rintaan +9€
  • Logo tai selkäkuva treeniliivin selkään +15€
  • Yhdistyksen logo treenitaskun takaosaan +14€

Lisäksi jäsenille vähintään -10% alennus kaikista nettikaupan tuotteista, paitsi treenitaskut pro ja pk malli -20%.

Selkäkuva

Selkäkuva brodeerattuna treeniliivin takaosaan

Ilowilla

Myös Ilowillan tuotteita on mahdollista tilata yhdistyksen logolla. Tuotteet ja hinnat löytyvät heidän verkkokaupastaan: https://kauppa.ilowilla.fi/

Tilaukset tehdään sähköpostiin myynti@ilowilla.fi

Painatuksissa logojen väri musta tai valkoinen tuotteen väristä riippuen, brodeerattuna onnistuu muunkin värisenä.

Holskukirja

A Dutch shepherd dog… what does it look like? – P.Q. van Vliet